Hyvää uutta vuotta siis kaikille, jotka blogissani vierailevat.

Monessa blogissa on ollut summausta siitä mitä vuoden aikana on tullut tehtyä. Minä en ole kovin ahkera ollut... Pipoja kyllä on tullut tehtyä kiitettävä määrä. Muita taas niin ei.. 

 Minä kyllä selkeesti olen tälläisten pienten ja nopeiden töiden tekijä. Kieltämättä kiehtoisi alkaa tekemään neulepaitaa.. Mallikin ois ois valmiiksi katsottuna. Olen elämäni aikana tehnyt vain kaksi neulepaitaa. Toinen oli ihan hirvee, jota ei kyllä juurikaan tullut pidettyä. Ja se toinen taas oli jokin Teddystä tai vastaavasta langasta tehty helppo räpellys, jota jopa tuli aina toisinaan pidettyäkin päällä..

Myöskään sukat eivät ole koskaan olleen mitään lempparineulottaviani, mutta nyt minulla on puikoilla sukat, jotka toivottavasti voin esitellä ensi viikon lopulla. Jostain syystä niitä oli erittäin kiva neuloa, joten ehkä alan myös sukkia värkkäämään lisää, lankoja niihin kyllä olisi laatikot täynnä...